Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 20. februar 2011

Mor og datter match




Jeg må innrømme at jeg synes det er stor stas når jeg får bestillinger, og gleden er enda større når det er snakk om mor og datter kjoler. Jeg ser selv når min datter og jeg går i kjoler som matcher så får vi mye oppmerksomhet rundt kjolene, og det er jo knall kjekt. Sitter å lurer på om ikke det bør bli en far og sønn match snart? hmm.. det hadde vært noe :-) Disse kjolene ble ferdige i forrige uke, og nå holder jeg på med mammaen til prinsessekåpen. Så da blir det en mor og datter match der også! Herlig! Disse kjolene er i fleece, dekorert med aplikerte hjerter og velourbånd fra S&S. Mønster : eget

2 kommentarer: