Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 8. februar 2011

Barnehagetunika




Denne ble til igår, prøver å få brukt opp litt stoff i stoffsamlingen min....meen det kan ta sin tid tror jeg. Jeg venter også på at ull og fleece kan tørke slik at jeg kan begynne på noen bestillinger. Jenta mi er igrunn veldig lett å sy noe til for tiden, hun tar på seg det meste og det er jeg glad for :-) Valget falt på pinnsvina(heter det piggsvin eller pinnsvin??) fra S&S, med stor aplikasjon på brystet. Sort interlock fra Cetho. Mønster: Modifisert meedom

1 kommentar:

  1. veldig fin kjole! Jeg sier pinnsvin... tror det er det det heter... "bollapggsvin" høres ikke like skjønt ut lissom...;)

    SvarSlett