Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 28. mars 2010

Hei alle sammen:-)

























Da fikk jeg jammen tid til litt blogging igjen, jeg syr og syr for tiden...(...har tatt en pause i bachelorskrivning) Jeg har ikke fortalt dere at jeg har nå en utstilling på Hesnes Gartneri;-) Men det har jeg da, var ute der på lørdag og hang opp det jeg hadde, og nå syr jeg som bare det for å få levert mere til torsdag. For dere som bor i områdetArendal/Grimstad vil jeg absolutt anbefale dere alle til å ta en tur dit! En fantastisk cafe med nydelige lunsjer, og de hadde en helt nydelig cafe mocca!!(perfekt for meg som ikke liker ren kaffe:-)) De dyrker grønsaker , urter... osv osv selv. Og så er de en kjempegild gjeng de som er der ute:-) vil du vite mere kan du gå in på http://www.hesnesgartneri.no/ ANBEFALES:-) Så over til syingen, ikke alt jeg rakk å blogge før jeg tok med klærne ut dit, men her er noen bilder av utstillingen. Det forkleet er til Katrine som er daglig leder der ute, hun ønsket seg et forkle med lommer og agurker og tomater på:-))) Så da ble resultatet dette, bordering og aplikering:-) Forkleet er i halvpanama. Håper Katrine ikke ser bloggen min da dette er en gave og overraskelse til henne, men hvis hun gjør det så går det helt greit:-)))

1 kommentar:

  1. Utrolig mye fint du stiller ut!! Elsker fargene, søte vårfarger!! :-)

    SvarSlett