Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 22. mars 2010

dagens sying:-)


Da ble det litt brodering på maskinen min. Dette er en gave som jeg skal gi bort. Så jeg håper ikke nye eier ser på bloggen min, men pytt sann:-) To hånkler med monogramskrift på, rosa med "Malin" og hvitt med "Gjester" Etter jeg har brodert på disse hånklæra fant jeg ut at jeg må bruke hånklær i tykkere kvalitet, dette ble i tynneste laget...

3 kommentarer:

  1. Stoffene er fra stoff og stil:)

    SvarSlett
  2. oki takk:-) Var akuratt på S&S på fredag så må drøye det litt nå å bort dit....hvis ikke tror vell mannen jeg er blitt helt gal;-)

    SvarSlett
  3. Så flink du er min venn :))) Klemme klemme fra din IKEA-freak venn... ;)

    SvarSlett