Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 25. november 2012

Shwindesign bukse!

Jeg vil ikke være dårligere enn noen andre bloggere så jeg prøvde meg på shwindesign buksen jeg også !denne buksen ble til nå ikveld. Str 5 år. Denne buksen er skikkelig gjenbruk ! Her har jeg ofret 2 dongri bukser av mannens og det stripete i lommen er sengetøy. Eneste som er nytt på buksen er knappene og ribb nederst . Jeg valgte ribb nedest så varer buksen lengre.Denne modellen var knall gøy å sy, og det ser veldig proft ut;-) gleder meg til å prøve den ut på lillemann i morgen når han kommer hjem <3 passer dem fint blir det en til i marineblå og samme stripene som denne i lommene:-)) har du sydd en shwindesign bukse? Vis meg den:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar