Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 25. oktober 2012

En Mathea kjole

En Matheakjole er blitt til! Denne kjolen fikk jeg bestilling på for en liten stund siden, men siden kroppen stadig krangler med meg så tar det litt tid før jeg får gjort ting ferdig. Kunden ønsket en kjole i brunt, helst velour med et englebilde. Så da kvernet hodet mitt en liten stund før jeg fikk en ide, slik er det med meg, jeg må vite hva kunden liker av farger og så må jeg tenke en liten stund på det før ideene popper opp. Gjerne tegner jeg et utkast før jeg begynner å sy:-) og jeg må si at jeg ble fornøyd med resultatet. Kjolen ble døpt Mathea fordi den nye eieren heter Mathea. Stoff fra S&S, str 4-5år. Englebildet er skrevet ut på fabric transfer fra Panduro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar