Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 2. september 2012

Hjertebankstoffer?

Er det dette som kalles hjertebankstoffer??? :blafre: he he [IMG]http://www.sykroken.net/forum_vbull/forum/attachment.php?attachmentid=50071&d=1346536396[/IMG] idag var jeg en tur til min bestemor, skulle inn i garderobe skapet hennes å hente en cardigan som jeg skulle fikse.... Oh my good!! DER var sååå masse retrosengetøy at jeg holdt på å gå i bakken!!! Og alt er like fint! Ikke slitt, og det så nystrøkent ut og luktet godt... E ble nesten litt svimmel... He he så jeg spurte pent om jeg kunne få disse 5 setta, og det gjorde jeg:-)) og jeg vet der er enda mere i en kommode, men turte ikke å spørre mer i dag. Hun er snart 91 år så hun var litt sliten idag;-) men en annen dag da... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar