Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 17. januar 2011

Kåpe på bestilling




Da ble det en kåpe til nesten identisk til min, men i en bedre versjon. Ikke spriker knappene på denne og jeg har i tilegg lagt inn et sølvbånd i nakken på den som dekor. Den er også litt annerledes pyntet med bånd. Når den nye eieren skulle hente den igår viste det seg at den var litt for kort på ermen, så da sydde jeg på kanter i den gammelrosa fleecen, det ble kjempefint :-) Og den nye eieren var fornøyd.-)
Tusen takk for kommentarer på bokmerket, det kommer til å komme flere gøyale varianter om brodering fremover... må bare få litt mere sytid og energi ;-)

1 kommentar: