Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 20. desember 2010

Enda flere luer


Joda den er vist blitt veldig "poppis" denne lue modellen:-) Gøy synes jeg:-) Idag lovet jeg å sy en til eldstejenta, siden hun måtte gå med lillebror sin ute igår. Som sagt så gjort ble det en lue.. hun valgt knall rosa med ulike kjøretøy på, kjøpt av Cetho. Storesnuppa har vært hjemme fra bhg idag, så da var det tid til en lue. Da vi skulle hente lillebror i barnehagen, fikk jeg jammen bestilling på 2 luer til til to jenter. En identisk til snuppa sin og en med hjerter. Kjempegøy når både barn og voksne liker den... for mannen ønsker seg også en.. med et litt mandigere utrykk... :-) Alle luene er foret med varm og god fleece. Jeg selger disse for 150,-, så hvis du er interessert så er det bare å sende meg en mail, eller legge inn en kommentar:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar