Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 25. april 2010

Mye sying, men lite blogging...

Smekker i lange baner.. 12 stk som er sendt ut til Hesnes til salgs. Div stoffer fra S&S og AoH, Fleece bakside
Kleenexetui, 11 stk.. disse er også sendt ut til Hesnes. Takk til Unepune for oppskrift. Synes det er så fantastisk at folk er så snille å legge ut tutorials. Så siden jeg synes det er så gøy håper jeg selv at jeg en gang for gjort noe slikt:-)

Joda jeg syr ,men det blir lite blogging... har liksom ikke hatt helt piffen på å legge inn ting jeg har sydd, synd men hverdagen er litt stressete til tider med to små barn og en bacheloroppgave som snart skal leveres. Dagene består av skriving på oppgaven, ettermiddagen er forbeholdt familien og kvelden er avslapping eller sying, men skal prøve å få lagt inn det jeg har sydd, det har faktisk blitt litt ,men jeg må ta det litt etterhvert.

1 kommentar:

  1. Mange flotte smekker og ettuier her! :) Har du bra salg der ute? DU må bli med neste gang vi har sytreff i grimstad:)

    SvarSlett