Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 13. desember 2009

julegavetips?
















Hvert eneste år tråler man butikker og gater for å finne den optimale julegaven til en person som absolutt har ALT! Og man ender som regel opp med noe som man ikke blir helt fornøyd med. I år har jeg grublet og tenkt at disse personene skal få noe av meg som ikke de får av alle andre:-) Disse posene kan man lage et personlig preg på. Og jeg har tenkt å stappe de fulle av godbiter, enten i form av snacks eller noe hudpleie, el.lign. Disse selger jeg også, både med og uten motiv. Ønskes det et spesielt motiv kan dette sendes til min mail adr, feks bilde av barna og gi til en bestemor eller oldemor:-) Det skal jeg gjøre:-) Posene kan vaskes. Og jeg har også andre stoffer:-) Mønster fra S&S , men jeg har laget de større, 30 X 60. Pris pr stk 100,- m /motiv og 75,- u/motiv( lagde suttepose til guttungen oxo, er såååå lei av å lete etter sutten, så nå når vi finner en sutt skal den i posen:-))))

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset, Sølvi! Tror jeg kommer til å herme litt her om det er greit?

    SvarSlett
  2. Det er så greit atte:-) Noen personer er SÅ vanskelig å finne på noe til at det er godt jeg kunne hjelpe deg:-)) Trenger du mønster?

    SvarSlett